******** : ncs - תגובות בוגרים
מאמן תזונה
 
קורס מאמני תזונה
 
לפרטים והרשמה לקורס הקרוב
לחצו כאן >>


.

















לפרטים והרשמה לקורס הקרוב
לחצו כאן >>

או התקשרו עכשיו
 0777-809-099

מספר המקומות מוגבל לכל קורס
























לפרטים והרשמה לקורס הקרוב
לחצו כאן >>

   הצצה נוספת לתגובות בוגרים על הקורסים החוויתיים של NCS

לצביקה דפנה ומורן, זה היה קורס מעניין ביותר שבו למדתי המון בשני תחומים: תזונה ואימון. הגעתי לפגישות בשמחה רבה. אתם מקצועיים, ענייניים, מכילים, ומאורגנים.
אורלי שדות
כמאמנת אישית, הקורס נתן לי ראייה אחרת על נושא האימון והתזונה. רכשתי כלים מ-3 מנחים מוכשרים ושמחתי לקבל פרספקטיבה אחרת שתעזור לי באימון אנשים להרזיה .
שלומית בן חיים
מאמנת אישית
בעקבות הקורס התפתחתי ולמדתי אודות עצמי, אנשים ותזונה .  אהבתי את הגישה הפילוסופית העמוקה.  הכריזמה והידע של צביקה  היו ממגנטים.
מיכל רוזנברג
סטודנטית לפסיכולוגיה
לדפנה, צביקה ומורן  המקסימים: 
 הענקתם לי שינוי בחשיבה וחיזוקים להמשך דרכי בחיים. חוויתי חוויה מרוממת נפש רוח ולב, שלא הרבה זוכים או יזכו במהלך חייהם.  
אלטר אמיר
שופט משפט חברים קואופרטיב אגד
לדפנה מורן וצביקה!
נהנתי מכול רגע וגמעתי כל מילה שיצאה מפיכם. תהליך האימון היה מאוד מקצועי,  ההרצאות היו  ממצות, האימונים היו מלמדים והשאירו טעם של עוד.
נירית ברבי
לצביקה דפנה ומורן.
נהנתי מכל רגע בקורס. בכל פעם  חזרתי לירושלים עם חוויה חדשה ועם התרגשות ושמחה בלב. אתם אנשים מקצועיים ונעימים. הקבוצה שלנו היתה נהדרת ומגוונת.
אהובה כהן
לדפנה, צביקה ומורן. תודה על קורס מדהים וחוויה מקסימה שעברתי איתכם. קבלתי עוד כלי שיעזור למטופלים שלי כתזונאית, נטורופתית והילרית.  למדתי מכם המון! 
גינקה א.
נטורופתית
היה לי מעניין, קבלתי כלים שימושיים שכבר יכולתי ליישם עבור עצמי ועבור לקוחות. קבלתי נקודות מבט חדשות ויכולות אישיות שמשמשות אותי גם בעבודה וגם בחיי האישיים. 
מיכל  פ. 
דיאטנית
הופתעתי לטובה לגלות את העולם המופלא של האימון. כל מפגש היה מרתק ומאתגר ותרם לי רבות. הקורס ופתח לי דלת לעולם חדש ומעניין.
איציק ק.
מאמן כושר 
הקורס משלב יפה את למידת שני הנושאים: תזונה בריאה ואימון. שילוב 3 מאמנים הוא מצויין ויצר צוות הדרכה מיומן ונהדר. קבוצת התלמידים הייתה נהדרת ותרמה רבות לחווית הלמידה. 
ישראל ל. 
מאמן אישי ומנחה להרזיה
הקורס נתן דחיפה להתחיל ולעסוק במקצוע הקוצינג. מרכיבי הקבוצה היו אנשים מעניינים שהעשירו אותי. יופי של ארגון, תזמון וניהול הקורס. תודה לכם על הידע וההוראה 
ליה
מאמנת כושר
לצוות קורס יסודות למאמני תזונה. תודה על קורס מעשיר ומעניין. קבלתי ממנו הרבה ידע וההעשרה. 
איילה
אחות
 
 למדתי הרבה עקרונות וקבלתי ארגז כלים. הצרוף של המנחים היה שילוב מנצח! מועיל! משכיל! ומהנה! נהנתי מאוד מהאווירה בקורס! מודה לכם על הכל! אמליץ בחום לחברים.
יעל ק. 
מורה
קורס מתוכנן ומוגש באופן מעניין. השיג את מטרתו. יצר אצלי עניין וסקרנות עם פתח לעולם חדש. הקורס הסתיים בטעם של עוד.להתראות בהמשך.
מרדכי, 
פנסיונר
 
היה כיף וחבל שנגמר. בזכות הקורס ירדתי במשקל לא כדיאטה אלא כאורח חיים. מה שלמדתי אוכל להעביר למתאמנים שלי. שמחתי להכירכם עם החיוך וחוש ההומור.
נאוה, 
מורה
 
הקורס תרם לי רבות, בזכותכם ובזכות הדרך המעניינת בה העברתם את החומר. יופי של קורס. שמחתי להיות חלק ממנו. תודה ושוב תודה
טובה.
מורה

 
הקורס היה מאוד מעניין ובנוי בצורה טובה, הרגשתי שאנו עולים מדרגה בכל שעה. שיטת הלימוד הייתה מעניינת ומקסימה. תודה על התייחסותכם לכל אחד באופן אישי.
שירין.
מזכירת מכללה
 
היה כיף מהנה ומחדש. למדתי להסתכל על התזונה בעין נוספת שכבר משמשת אותי בעבודתי כנטורופתית. זה עשה אותי מטפלת יותר טובה ואדם יותר מודע.
אירית.
נטורופתית
 
קורס שבו פרחתי מחדש. הקורס השאיר לי טעם של עוד ללמוד ולהתמקצע במקצוע האימון. מדריכים מקצועיים. כל אחד תרם את חלקו בדרך שונה ומצויינת.
לבנה
מנהלת לשכה
 
תזונה ואימון אישי להרזייה עם חיוך! כל כך הרבה מסתתר מאחורי משפט תמים כזה. השיעורים בנויים בצורה מסודרת, רצינית, אמינה ובקלילות והומור כשצריך.
יעל ג. 
 
צוות "כפי" ויעיל. הקורס פתח בפני ידע נוסף שחסר לכולנו. ממש מסקרן וטוב לכל אחד.
נילי 
עובדת בנק בכירה 

 
היה שווה לנסוע לת"א מהצפון הרחוק. למדתי הרבה ופתחתם לי צוהר לעולם האימון. האווירה והמקצועיות של הקורס מורגשים. אני שמחה על הזכות שהיתה לי להיות חלק מהקורס.
מירית
יועצת עסקית

 
קורס מעניין ממצה, פותח אופקים חדשים. מנחים מקצועיים ואיכפתיים בעלי יכולת הענקה גבוהה.
חסי
 
נתתם לנו מסגרת מקסימה. הידע שלכם עצום, הבאתם התנסות אישית ודוגמאות מחיי יום יום שעשו את כל ההבדל. לוקחת המון בזכותכם ובזכות אישיותכם. אמליץ בחום.
רינהלי
עו"ד
 
 אספתי הרבה קורסים בעברי ובמיוחד בתחום האימון שהיה חסר לי. הקורס תרם לי רבות והועבר בדרך מעניינת על ידי שלושתכם. למדתי הרבה ומיישמת. תודה
עליזה
מוסיקאית
 
המנחים עתירי ידע בתחום האימון והתזונה. אווירה נעימה. מקום מעולה. למדתי הרבה כלים באימון בהם אני משתמשת יום יום עם מתאמנים וחברים.
נאוה
יועצת מט"י
 
נהנתי מאוד! למדתי והתפתחתי אישית ומקצועית. הקורס עמד בציפיות. התכנים היו מקיפים והקבוצה נהדרת. אשמח לשמור על קשר.
לינור.
יועצת ארגונית
 
 
הקורס נתן לי מחשבה. הבנתי הרבה דברים על עצמי. למדתי להבין אנשים אחרים. הקורס ברמה מאוד מקצועית ומעניינת. תודה רבה
אלונה.
יועצת שיווקית
 
מה שיפה בקורס, שלמרות נקודות המוצא השונות של המשתתפים, התחושה היא שכקבוצה כולנו התעצמנו והתקדמנו גם ברמה האישית. הקורס קלע בול לצרכים שלי.
מיכל
כלכלנית תואר שני
 
קורס מעשיר ומעניין. בנושא הקוצ'ינג למדתי דברים מעניינים. אני מקווה שאוכל ליישם זאת בקבוצות שלי ובמגע עם אנשים אותם אני פוגשת יום יום.
פרחיה.
מנחת קבוצות בצפון
 
זה היה אחד הקורסים המיוחדים והחוויתיים ביותר שעברתי בחיי. קורס מעניין, פורץ דרך ומאיר עיניים. הידע היה קולח, מעניין למדתי שנחישות זה המפתח להצלחה
עידית
מנהלת עסקית
 
 
למדתי בקורס להקשיב לסובבים אותי ולהקשיב לעצמי. כל מפגש למדתי משהו חדש. לא היה יום שאמרתי לעצמי "חבל שבאתי". הקורס.היה מעניין, מאתגר וחבל שנגמר.
אושרית 
כוריוגרפית 
 
קבלתי מצביקה אומץ ויושר, ממורן עדינות והקשבה, ומדפנה אסרטיביות וידע. אני לוקחת מהקורס את החוייה, אתכם כמורי דרך, וכל מה שלמדנו באימון. באהבה
רזי
מנחת קבוצות הרזיה ודולה
 
תוכנית מעניינת מאוד. החומר מועבר בצורה מקצועית. האינטראקציה בין מורן, דפנה, וצביקה מול הקבוצה, יפה, טובה מכבדת, מוסיפה ידע, משלימה ומעניינת. נשאר טעם של עוד...
דורית ע. 
מאמנת אישית
הקורס קסם לי מאוד. השילוב של  שלושה מנחים יוצר עניין וגיוון. הפרופורציות נכונות. השילוב של תיאוריה ויישום נכונים. הקורס הציב לי גבולות, ותרם לי רבות. 
איילת
סטודנטית
נהנתי מכל רגע. בזכות הקורס התחילו לרדת לי האסימונים ששנים סרבו לרדת. תודה למנחי הקורס. למדתי מכם המון והפנמתי. תודה מיוחדת לחברי הקורס שתמכו.
זהבה ס.
מורה  
עברתי חוויה ענקית בקורס.  למדתי איך לגשת לאנשים ולשאול את השאלות הנכונות. למדתי להכיר את עצמי יותר טוב ולעומק. ולהכיר מקרוב את החברים הקרובים והמשפחה. 
יסמין
שכירה
קורס  מפתיע, תורם, מאיר נקודות מבט חדשות שלא חשבתי עליהם. מלמד להקשיב ובאמת לשמוע ולהפנים מידע ולעבוד איתו. תודה על ההזדמנות, הסבלנות והידע. 
אבי
שותף בעסק עצמאי
 לדפנה צביקה ומורן. תודה ענקית על כל מה שלימדתם אותי - על הקשבה, נחישות, והתמודדות עם שדונים. לקחתי המון שיעורים לחיים שכבר שינו הרבה דברים לטובה. 
עדי
 לצוות הנפלא דפנה, צביקה ומורן. עברתי במהלך הקורס חוויה שעזרה לפתוח את המחשבה לאופקים חדשים, רעיונות חדשים, שעזרו לי בעבודה ובחיים האישיים. 
יוליה
 
פעם לפעם השיעורים נעשו יותר מעניינים, מאתגרים, עם הארה עצומה לחיים שלי. אני מודה על כל רגע שהייתי.  זאת המתנה הכי טובה שיכולתי לתת לעצמי.
סיגל
אני יכולה לומר שבוודאות קיבלתי כלים שימושיים, המון נקודות מבט ומחשבה חדשות, טכניקות כל כך שימושיות!!! הסיום מאוד מפתיע ואתם משולש שמאזן אחד את השני
תהל
עברתי חוויה עצומה שהובילה לשינוי עצמי בהרגלי תזונה ושינוי דפוסי חשיבה. קבלתי כלים מצויינים להוביל את עצמי לשינויים ואני מאמין שאוכל להנחיל זאת למתאמנים שלי
אלון
 
מאוד נהנתי, הקורס פתח לי קו מחשבה חדש ודרך חדשה להגיע לאנשים ולעזור להם. דרך שהיא גם רוחנית וגם מעשית. נגעתם בשורש נשמתי. שיניתם לי את החיים. 
הילה
 
הקורס היה מקצועי, ממוקד ומקיף את הידע הבסיסי הדרוש הן לאימון והן לתזונה. תודה לצביקה על המקצועיות, לדפנה על הציוריות בהעברת החומר, למורן על הרהיטות. דני 
  
בית הספר למאמני תזונה - גליקסברג 7 תל אביב 69412   טל. 0777-80-90-99   פקס. 03-6490048  diet.balance@gmail.com  /  © כל הזכויות שמורות לבית הספר למאמני תזונה
 
  עיצוב ובניית אתר - רועי אראלי השפעה באינטרנט